Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 28, 2006
Image Size
68.7 KB
Resolution
600×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,223
Favourites
44 (who?)
Comments
15
Downloads
361
×
Gangster Panda by Pinkuh Gangster Panda by Pinkuh
First off I want to state that a big source of insperation for the look of this piece comes from

Second, this was a random commission I got from My Halo 2 Clan's Forums, they wanted people to stop thinking that they were a Ghetto panda, instead of a gangster panda ^_^

And this is the result!
Add a Comment:
 
:iconcaseydecker:
CaseyDecker Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Artist
I don't know why, but seeing this picture kinda puts me in the mood for Michael Jackson's "Smooth Criminal". :D
Reply
:iconaura116:
AURA116 Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Yep. The Bamboo black market. We got bamboo whiskey, Bamboo tommy guns, and of course Bamboo Bamboo. Made in Germany. You know the Germans always make good stuff.
Reply
:icontemplarbsp:
Templarbsp Featured By Owner Jul 7, 2007
Hilariously awesome. Great job.
Reply
:iconscarface201:
Scarface201 Featured By Owner Dec 27, 2006
gangster + panda = fave :D (heh - sorry about that, I'm just odd like that)
Reply
:iconrabidpanda1313:
RabidPanda1313 Featured By Owner Sep 8, 2006  Hobbyist General Artist
Damn it feels good to be a GANGsta!

Heh...^^; Nother fav.
Reply
:iconsakuramerquise:
sakuramerquise Featured By Owner Jul 3, 2006
That is hawtness. <3
Reply
:iconblueninja57:
Blueninja57 Featured By Owner Jun 29, 2006
Nice gangster panda pinkuh, I like the expression on his face.
Reply
:icontatsujinedge:
TatsujinEdge Featured By Owner Jun 28, 2006
Awesome work hmm to bad they didn't realize that ghetto would be a gangsta panda not a gangster panda lol. Still cool work came out of it :D
Reply
:iconkanvasu:
Kanvasu Featured By Owner Jun 28, 2006
"I believe ya, but my tommy gun don't!"

Kick Ass.
Reply
:iconshadowthehedgehog16:
ShadowTheHedgehog16 Featured By Owner Jun 28, 2006
looks very cool :clap: :clap:
Reply
Add a Comment: